8 mars: Medlemsmöte och årsmöte

Varmt välkommen på medlemsmöte samt årsmöte den 8 mars i ABF:s lokaler på Kungsgatan 29 A.

Kl. 13.00 – Medlemsmöte

Medlemsmöte med enklare sopplunch. Kom och diskutera natur och miljö i Avesta kommun med andra i föreningen! Kanske har du någon idé på en aktivitet som föreningen kan genomföra i år? Kanske vill du bara lära känna fler i föreningen? Eller så är du nyfiken på vad vi gör och funderar på att bli medlem? Alla är välkomna oavsett!

Foto: Anneli Nordling

Kl. 15.00 – Årsmöte

Efter medlemsmötet övergår vi till ett mer formellt årsmöte för föreningen. Alla medlemmar är självklart välkomna att delta även i detta om man vill. På årsmötet beslutar vi bland annat om verksamhetsplan för kommande året, samt väljer in nya styrelsemedlemmar. Är du intresserad av att sitta i styrelsen eller vill nominera någon annan till ett styrelseuppdrag? Hör av dig till Ann-Sofie Hildonen på ann-sofie.hildonen@comhem.se eller 070-267 88 23.